Succesvolle ondernemingen en ondernemers zetten vaak maximaal in op de ontwikkeling en het gebruik van de natuurlijke creativiteit. Ze passen daarbij diverse technieken toe. Maar als creativiteit een succesfactor is in de bedrijfswereld, waarom deze factor dan niet ook benutten bij sociale relaties? Wegens de sociale gesprekspartners?

De realiteit is in elk geval: hoe groter de hinderpaal, hoe meer creativiteit u zal helpen om deze te overbruggen. Tijdens de volgende workshop van onze Agoria Academy Social Relations zullen we deze stelling bewijzen. Dit door zowel uit te leggen - als te illustreren - wat creativiteit werkelijk is en door duidelijk te maken welke de voornaamste principes en technieken zijn die noodzakelijk zijn om creativiteit te gebruiken in het kader van sociale relaties.

Doelstellingen

Deze workshop heeft een dubbele doelstelling:

  • Bewustmaking van het feit dat creativiteit (en dus ook durf) sleutelfactoren zijn om hinderpalen of tegenwerkingen te overwinnen in de sociale dialoog op bedrijfsvlak;
  • Ervoor te zorgen dat de deelnemers tijdens de workshop een basiskennis verwerven in creativiteitstechnieken via talrijke oefeningen.

Sprekers

Mark Vandaele (Hoofd van het Centrum voor Creativiteit), Luc Janssens (HR en SR Consultant).

Agoria is erkend als dienstverlener in het kader van de Vlaamse KMO-portefeuille. Dat betekent dat wanneer u als Vlaamse kmo bij ons een betalende opleiding van min. 100 euro (excl. BTW) volgt, de Vlaamse overheid een deel van de kostprijs subsidieert. Ons erkenningsnummer is DV.O205861. Opgelet: Agoria leden kunnen enkel een beroep doen op de KMO-portefeuille als zij toegetreden lid zijn. Meer uitleg vindt u hier. Op deze opleiding zijn de algemene voorwaarden van toepassing die gelden binnen Agoria VZW.